Influensalinjen

Nu har landstinget öppnat en telefonlinje som alla med frågor om influensan kan ringa.

Från och med torsdag kan de som har frågor ringa på telefonnummer 0480-840 60, telefonlinjen kommer att vara öppen måndag – fredag klockan 08.00-17.00.

Jag har vaccinerat mina två små barn idag. Får se imorgon om det blir några biverkningar, äldsta dottern klarade sig utan att känna något obehag. Nu känner jag mig trygg att barnen ska klara den nya influensan och det är det viktigaste. Själv hoppas jag på att inte bli smittad innan det är möjligt för mig att bli vaccinerad, det ska väl bara dröja några veckor.

Det här inlägget postades i Hälso- och sjukvård och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

