Sjukskriven

Sitter hemma och stirrar i taket. Jag gillar inte att vara ledig men är faktiskt lite trött efter operationen och orkar inte göra så mycket mer än att ligga och läsa eller bara titta på TV. Har förresten inte sett så mycket på TV på det senaste året som de två senaste dagarna. Märkte att jag inte missat något, går ungefär samma program som sist jag undersökte saken.

Läser i Östran om hur tjänstemän i Torsås kommun känner sig utsatta för hot. Har väntat länge på detta, Torsåspartiets främste företrädare har ju inte precis gjort sig känd som en ödmjuk person och hans sätt att uttrycka sig på lämnade ofta mycket i övrigt att önska tyckte jag när jag var aktiv i kommunpolitiken i Torsås. Det är viktigt att kunna skilja på sak och person och det är något som ledaren för Torsåspartiet inte har lyckats så bra med. Förstår hur tjänstemännen känner sig, för vem vill bli hotad på jobbet?

Det här inlägget postades i Lokalt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sjukskriven

  1. Kitty skriver:

    Otäckt det här med att du blivit sjuk. Var nu ledig länge och krya på dig.

Kommentera

