Ovanligt lugn kväll

Sedan semestern tog slut tror jag inte jag har haft en så lugn kväll som i kväll. Jag har varit ensam med barnen, hämtade de små på dagis redan innan halv fyra idag. När vi kom hem var äldsta dottern redan hemma, hon hade haft sin första dag på gymnasiet.

La de små tidigt, vi börjar komma in i normala tider nu. Har sedan ägnat mig åt trädgården, den är lite eftersatt just nu. Men det är angenäma problem i trädgården också. Det är dags att skörda rödbetor och jag har jättemycket likaså tomater finns det massor av. Vet inte riktigt vad jag ska göra med allt, men en del kan skänkas till vänner och bekanta.

Imorgon har jag också planerat en kort dag på jobbet och ett träningspass.

Det här inlägget postades i Lokalt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

